Монумент «Батьківщина-Мати» ожив лазерно-світловою інсталяцією Expolight у рамках Brand Ukraine International Conference
У Києві відбулася світлова інсталяція на монументі «Батьківщина-Мати». Проєкт українського митця та світлового дизайнера Миколи Каблуки та команди Expolight став кульмінацією Brand Ukraine International Conference й поєднав масштаб архітектури з новітніми технологіями медіа-арту.
Brand Ukraine International Conference — головна щорічна подія для всіх, хто творить імідж України у світі. Цьогорічна тема — «Бренд країни як щит: цінності на варті національної безпеки».
Як це було реалізовано
Підготовка інсталяції тривала близько п’яти місяців і включала розробку концепції та технічної частини. Це була багатоетапна робота, яка вимагала участі спеціалістів різного профілю з команд Expolight та Kabluka Light & Digital Sculptures. Для тестів навіть створили фізичну модель-скульптуру.
«Це перша масштабна робота на скульптурі такого рівня, де ми створили 3D-арт із ефектом глибини. І вперше він був поєднаний із лазерною графікою в повітрі»
Найбільшим викликом стала дзеркальна поверхня скульптури. Вона відбиває більшу частину світла, тож було складно підібрати техніку та кольори для потрібного ефекту. Крім того, вперше використали не лише проєкцію на поверхню, а й лазерні промені, які створювали додаткову графіку в повітрі, підсилюючи ілюзію голограми.
Окрему увагу приділили музиці. Під кожен із п’яти блоків композиції було створено власний музичний ряд, який розробляли паралельно зі світловими ефектами.
Глядачі й учасники конференції побачили візуальні образи — Тризуб, карту України, абстрактні кристалічні форми.
«Коли ми вперше побачили фінальний результат, це були захоплення і щастя. Ми усвідомлювали, наскільки важлива ця подія і наскільки відповідальним було завдання створити арт, який розкриє сутність України й розповість про неї мовою візуального мистецтва», — ділиться Микола Каблука.