83k

  • Be in trend
  • Життя
  • Культура
  • Люди
  • Тести
  • Be in tech
  • Я_і_tech
  • держ_tech
  • Tech_світ
  • BIT Video
  • Колонки
Спецпроєкти
Партнерські
  1. BIT.UA
  2. Блоги
  3. Інна Семиряга
  4. Чому успішний успіх – це всього-на-всього грамотно вибудуваний образ?

Чому успішний успіх – це всього-на-всього грамотно вибудуваний образ?

Колонка Стиль

SHARE TWEET POCKET

Інна Семиряга

особиста стилістка, іміджмейкерка

Останнім часом модно говорити про імідж бренду. Блогери/-ки, які донедавна розповідали нам, що кожна сторінка в інстаграмі має бути унікальною – звісно, якщо хочете почати бізнес. Ну, а хто ж не хоче?

А зараз на кожному кроці чую слово «імідж». Що саме він, той імідж, потрібен всім і кожному і тепер вже без нього неможливо жити.

А що воно взагалі таке?

Існує поняття «імідж» для особистого бренду. Це якщо вам хочеться мати сторінку в інстаграм, постити фоточки та розмовляти з підписниками/-цями про свій всесвіт і життя.

Але ви маєте розуміти, що імідж і реальність – зовсім різні речі. І дуже добре, якщо реальне життя відповідає створеному образу в соцмережі. Та часто так не буває.

У мене був особистий досвід – я працювала з «крутим» хлопцем, який до 30-ти років досяг дуже багато. Мав машину, знімав класну квартиру в центрі Києва, допомагав знайомим блогерам/-кам запускати онлайн-курси. І заробляв великі гроші.

І все було б ок, якби я просто не звела всі цифри в купу. Насправді мало хто взагалі думає про цифри, коли йому розповідають про великі заробітки в майбутньому.

Так от, звівши «дебет з кредитом», зрозуміла, що всі розповіді – мильна бульбашка. Бо хлопець, розповідаючи, на які суми він продає продукти клієнтів, забуває уточнити про всі витрати. Щоб щось продати, треба створити продукт, а для цього мало просто ідеї. Потрібні дизайнер, можливо, фотограф, копірайтер. Розмістити рекламу у блогерів, оплатити менеджерів з продажу, таргет і ще багато інших витрат. А, і не забути оплатити відсоток «крутому хлопцю» за допомогу в організації процесу.

Що ж залишається після продажу? Дуже часто нічого не залишаеться. Або настільки мізерна сумма, що не розумієш, нашо воно тобі було треба.

Але ти маєш направо і наліво розповідати про свій успіх. Кожен пост – частина маркетингової стратегії. Кожна сторіс тільки про тебе і те, як ти їси золотою ложкою чорну ікру і постійно тільки відпочиваєш на Балі або Мальдівах. А грошики самі себе заробляють.

Ти маєш продати свій «успіх». Оце і є імідж. Зробити все так, щоб люди, які тебе оточують, повірили в успіх і принесли тобі свої гроші.

Думка редакції може не збігатися з думкою авторки колонки.

Імідж особистого бренду. Це справді працює?
Як сформувати імідж та стиль? Користуємося підказками Жаклін Кеннеді
Як стати модним інфлюенсером в інстаграмі? Вчимося у принцеси Діани
#bit.ua
Читайте нас у
Telegram
Поділитися: SHARE  TWEET  POCKET 
Наші колумністи
Сергій Ніжинський
Експерт з гендерних питань, заступник Міністра соціальної політики 2019-2020 рр
Андрій Дехтяр
СЕО компанії Rozdoum
Ольга Семенова
юристка, адвокатка
Ігор Сироватко
керівник департаменту клієнтського сервісу OLX в Україні та Центральній Азії
Ми в Телеграмі
підписуйтесь
  • Життя
  • Секс
  • Люди
  • Тести
  • Я_і_tech
  • держ_tech
  • Tech_світ
  • Карта сайту
  • Про bit.ua
МИ В СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ
83k

bit.ua - медіа про життя як воно є і технології, що на нього впливають. Все на одній платформі: я і tech. наукпоп. культура. секс. соціальні проєкти. тести. Використання матеріалів bit.ua можливе тільки з активним посиланням на сайт bit.ua.
Редакція: editor@bit.ua Щодо реклами звертайтеся за телефоном +38 063 292 5877 (+ Telegram) або пишіть на пошту adv@bit.ua. Медіа-кіт за посиланням. Наші спецпроєкти можна переглянути тут.
Розробка сайту Партнер по SEO Netpeak
curved-arrows Created with Sketch. більше новин