Cпецпроєкти

Чому успішний успіх – це всього-на-всього грамотно вибудуваний образ?

Останнім часом модно говорити про імідж бренду. Блогери/-ки, які донедавна розповідали нам, що кожна сторінка в інстаграмі має бути унікальною – звісно, якщо хочете почати бізнес. Ну, а хто ж не хоче?

А зараз на кожному кроці чую слово «імідж». Що саме він, той імідж, потрібен всім і кожному і тепер вже без нього неможливо жити.

А що воно взагалі таке?

Існує поняття «імідж» для особистого бренду. Це якщо вам хочеться мати сторінку в інстаграм, постити фоточки та розмовляти з підписниками/-цями про свій всесвіт і життя.

Але ви маєте розуміти, що імідж і реальність – зовсім різні речі. І дуже добре, якщо реальне життя відповідає створеному образу в соцмережі. Та часто так не буває.

У мене був особистий досвід – я працювала з «крутим» хлопцем, який до 30-ти років досяг дуже багато. Мав машину, знімав класну квартиру в центрі Києва, допомагав знайомим блогерам/-кам запускати онлайн-курси. І заробляв великі гроші.

І все було б ок, якби я просто не звела всі цифри в купу. Насправді мало хто взагалі думає про цифри, коли йому розповідають про великі заробітки в майбутньому.

Так от, звівши «дебет з кредитом», зрозуміла, що всі розповіді – мильна бульбашка. Бо хлопець, розповідаючи, на які суми він продає продукти клієнтів, забуває уточнити про всі витрати. Щоб щось продати, треба створити продукт, а для цього мало просто ідеї. Потрібні дизайнер, можливо, фотограф, копірайтер. Розмістити рекламу у блогерів, оплатити менеджерів з продажу, таргет і ще багато інших витрат. А, і не забути оплатити відсоток «крутому хлопцю» за допомогу в організації процесу.

Що ж залишається після продажу? Дуже часто нічого не залишаеться. Або настільки мізерна сумма, що не розумієш, нашо воно тобі було треба.

Але ти маєш направо і наліво розповідати про свій успіх. Кожен пост – частина маркетингової стратегії. Кожна сторіс тільки про тебе і те, як ти їси золотою ложкою чорну ікру і постійно тільки відпочиваєш на Балі або Мальдівах. А грошики самі себе заробляють.

Ти маєш продати свій «успіх». Оце і є імідж. Зробити все так, щоб люди, які тебе оточують, повірили в успіх і принесли тобі свої гроші.

Думка редакції може не збігатися з думкою авторки колонки.

#bit.ua
Читайте нас у
Telegram
Наші колумністи
Пані М.
блогерка
Гаррі Андреасян
СЕО Doc.ua
Наталія Пірак
засновниця Fly_Academy
Сергій Бобровський
керівник наукової групи UPEA
Ми в Телеграмі
підписуйтесь