Спецпроєкти

Допомога та турбота: як робота брендів трансформується у воєнний час


Війна забирає життя, розлучає сім’ї, руйнує будинки та міста. Але з іншої сторони  — війна згуртувала українців у спільному прагненні перемогти та допомогти тим, хто цього потребує. Не відстають також й українські бренди. На прикладі мережі магазинів EVA та її акції #EVAдопомагає розповідаємо, як компанії допомагають людям і державі.

Гуманітарна допомога

Через постійні обстріли кілька мільйонів українців були змушені тікати з рідних міст і жити у тимчасових притулках. Сотні тисяч людей не мають доступу до необхідних речей, в тому числі предметів гігієни. Щоб допомогти населенню у критичних ситуаціях, жителі мирних регіонів збирають тонни гуманітарного вантажу та відправляють його у гарячі точки.

До цієї ініціативи долучились також магазини EVA. Працівники отримують багато запитів від волонтерських центрів, шпиталів, лікарень і військових частин, обробляють їх і передають їм необхідні речі. 

Найбільш затребуваними є товари для дітей, підгузки, мийні засоби, рідини для дезінфекції, туалетний папір, мішки для сміття, шкарпетки і пледи. 

Фінансова підтримка ЗСУ

З початку вторгнення росії в Україну мало не кожен громадянин намагається бодай якоюсь сумою підтримати Збройні сили України та територіальну оборону, щоб дати їм можливість гідно відбивати ворога. Важлива кожна гривня, але особливо ефективною є підтримка великих компаній зі значним бюджетом.

Керівники EVA усвідомили цю місію з першого дня війни. Щоб підтримати економіку держави, вони сплатили 70 млн грн податків до бюджету, а також зробили податковий платіж авансом на 40 млн грн. Окрім цього, з прибутків компанії додатково перерахували 5 млн грн у Благодійний фонд “Повернись живим”, який займається забезпеченням української армії.

Забезпечення необхідними товарами

Після введення воєнного стану чимало магазинів зачинилися в очікуванні стабілізації ситуації. Через це виник дефіцит товарів першої необхідності, і біженці не мали можливості придбати необхідні речі: одяг, дитячі товари, засоби особистої гігієни. 

Магазини краси та здоров’я EVA з першого дня війни працюють у всіх містах, де не ведуться активні бойові дії. Відбувається безперебійне постачання понад 500 видів соціальних товарів, щоб дати можливість кожному українцю подбати про себе і своїх близьких. Націнку на товари першої необхідності знизили до мінімальних 10 % або й повністю скасували. Також для безпеки та комфорту покупців у магазинах вимкнули музику та дозволили зняття готівки на касі до 2000 грн.

Збереження робочих місць

На третьому тижні війни політики та лідери думок почали масово закликати повертатись до нормального, наскільки це можливо, життя, а особливо — до роботи. 

Причина проста: для міцного спротиву державі необхідні ресурси, які вона отримує з податків. Не менш важливо дати українцям можливість утримувати свою сім’ю та допомогти тим, хто був змушений втікати від війни. 

Саме тому EVA навіть в умовах війни забезпечує роботою та зарплатою всю багатотисячну команду: від креативних копірайтерів до менеджерів і продавців-консультантів у магазинах. Втім, важливою також є безпека працівників. Для цього вирішили призупиняти роботу магазинів під час повітряної тривоги, укріпили вікна і скоротили робочий графік з урахуванням комендантської години.

Пам’ятайте, якщо кожен українець, кожна компанія та організація приєднаються до загальної боротьби, перемога буде за нами. Зробити це зовсім просто — потрібне лише бажання та бойовий дух!

 

#bit.ua
Читайте нас у
Telegram
Ми в Телеграмі
підписуйтесь