Спецпроєкти

Як інтернет-маркетологу стартувати на Upwork


Життя українців розділилося на «до та після» 24 лютого 2022 року. Повномасштабна війна змусила мільйони українців залишити свої оселі. Мільйони наших співвітчизників поїхали в більш спокійні регіони України або за кордон.

З’явилися і проблеми з роботою: наразі на ринку вакансій менше, ніж кандидатів/-ок.

Просів і ринок реклами: багато рекламних агенцій через повномасштабну війну втратили клієнтів, що призвело до скорочення штату інтернет-маркетологів та працівників інших професій. Тепер досвідченим фахівцям потрібно шукати нову роботу та нові ринки.

Про пошуки клієнтів та роботу на біржі фрілансерів Upwork розповіла Марія Ло, власниця агенції email-маркетингу Emailix, Retention-маркетологиня і консультантка.

Відновлення профіля на Upwork

Агенція Марії теж зазнала втрат – поставили роботу на паузу українські компанії. Але залишилися закордонні проекти.

Марія в онлайн-маркетингу більше 5 років, а на біржі фрілансерів Upwork працює з 2020 року. За минулий рік клієнтів було достатньо, тому вона не працювала з платформою. Це призвело до того, що система понизила видачу профілю і треба робити все спочатку.

В першу чергу Марія оновила інформацію в особистому кабінеті, додала нові кейси і почала надсилати нові замовлення. За перші два тижні відповідей не було, але згодом два замовника погодилися співпрацювати і оформили контракти на проекти:

  1. юридична компанія з Кремнієвої Долини;
  2. інтернет-магазин патентованих спортивних добавок;
  3. об’єкт нерухомості у центрі Франції.

Чому Марія змогла отримати нових клієнтів? Вона зробила висновки:

  • є досвід та система продажів власних послуг;
  • глибокі знання роботи з біржею фрілансерів Upwork;
  • аналіз отриманих результатів.

Підтримка фрілансерів, які хочуть працювати з Upwork

Під час війни український бізнес повинен бути надійним тилом, треба тримати економіку держави. Тому Марія підтримує початківців, які хочуть працювати з іноземними компаніями, щоб України крок за кроком наближалася до Перемоги.

Відновлення роботи з платформою Upwork допомогло Марії зробити контентну стратегію для свого курсу Upwork. Вона зробила запуск індивідуального навчання в Telegram та Instagram.

Так чотири наймотивованіших фрілансера за допомогою Марії вже за перші місяці навчання змогли оформити перші контракти. Крім того, дві рекламних агенції, за вказівками Марії, змогли побудувати на Upwork систему лідогенерації.

Секрети успіху роботи з Upwork:

  • Якщо психологу потрібен свій психолог, то таке можна сказати і про маркетинг: кожному маркетологу потрібен свій маркетолог. Не завжди досвідчений фахівець може бачити себе з іншого боку.
  • Не кожен фахівець вміє правильно себе оцінити та оформити особистий профіль за короткою структурою.
  • Не треба розповідати потенційним замовникам все на світі. Зайва інформація заважає прийняти правильне рішення.
  • Важко одночасно робити якісну роботу й продавати свої послуги.
  • Фрілансери не знають, як працювати з платформою Upwork, і тому здаються у перші тижні роботи. 

Перед тим як виходити на Upwork, треба детально оцінити свою ситуацію, оформити особистий профіль, підібрати кейси, власну подачу, щоб успішно укласти контракти в перші тижні роботи.

Адаптація інтернет-маркетолога на біржі Upwork у 2022 році

Щоб краще зрозуміти, як працює платформа Upwork, краще передивіться відео:

Покроковий алгоритм виходу на Upwork

Крок 1. Аналіз ключових слів вашої ніши. Дослідження можна робити на самій платформі. Треба порахувати скільки на даний час є вакансій, скільки з’являється нових резюме у тиждень, у місяць. Вам потрібно знати, на що ви можете розраховувати на кожній вашій послузі. Наприклад, SEO, SMM чи Google Ads

Скільки і які маркетологи та сейлзи можуть заробляти на Upwork (березень 2022)

Крок 2. Грамотне оформлення особистого профілю фрилансера. Щоб успішно себе продавати, потрібно зробити гарну упаковку, додати портфоліо, кейси.

Перед заповненням власного профілю краще провести нове дослідження. Передивіться сторінки успішних фрілансерів, як вони оформлені, що їм пишуть вдячні замовники.

Є маленька хитрість. Ви можете зробити підставний профіль клієнта. Далі опублікуйте від імені цього «замовника» вакансію, на яку самі претендуєте. Зберіть відповіді від ваших потенційних конкурентів  –  це профілі саме тих фрілансерів, з якими ви будете далі конкурувати. Теперь зробіть конкурентний аналіз.

Передивіться відео, як правильно оформити особистий профіль інтернет-маркетолога на Upwork:

Крок 3. Підготуйте якісний Сover Letter  –  перший лист до клієнта, який мотивує обрати саме вас.

Щоб отримати бажану вакансію, потрібно надсилати замовлення. Оформляйте контракти, робить якісно свою роботу, отримуйте позитивні відгуки та напрацьовувати історію. Чим більше позитивних результатів ви будете отримувати, тим краще ваш профіль буде ранжуватися. Таким чином ви прокачуєте свій профіль.

Крок 4. Не зупиняйтесь! Багато чого залежить від поданих заявок. Не зупиняйтесь на 20-30 заявках. Якщо ви робите все правильно, то 50 заявков принесуть вам бажаний контракт. Треба розраховувати конверсію із заявки на продаж. Це залежить від якості подачи та вашого продажу. Відсоток може бути від 0,5% до 2%.

Крок 5. Розробіть стратегію роботи. Цей крок відноситься до рекламних агенцій, які працюють на Upwork цілими командами. Між кожним працівником повинні бути налагоджені правильні робочі процеси. Одна людина може шукати вакансії, інша  –  робить созвони. Якщо важко з англійською мовою  –  знайдить фахівця, який може продавати ваші послуги гарно спілкуючись з клієнтами. І, звичайно. вивчайте мову в процесі роботи.

Якщо ви хочете дізнатися ще більше фішок та прийомів, зрозуміти як знаходити клієнтів не лише на Upwork, а й на Fiverr — рекомендуємо зареєструватися на безкоштовну онлайн-конференцію Upwork & Fiverr Conference Day, яку проводять Академія інтернет-маркетингу WebPromoExperts.

Конференція запланована на 1 липня, з 11:00 за Києвом.  Реєструйтесь, щоб отримати посилання на трансляцію. 

#bit.ua
Читайте нас у
Telegram
Ми в Телеграмі
підписуйтесь