Якщо телефон 103 виявиться недоступним: як викликати «швидку» в Києві – резервні номери
Через перебої зі зв’язком телефон 103 може виявитися недоступним. У КМДА пояснюють, як кияни можуть викликати «швидку» в такому випадку.
Перший варіант – спробувати набрати 103 два-три рази. Якщо додзвонитися все одно не вийшло, телефонуйте на резервні номери:
- стаціонарні – 235-71-30, 235-80-54, 235-80-58, 235-80-59, 234-71-28, 234-01-75, 235-80-24, 235-42-53, 235-80-56, 234-75-43, 234-72-94;
- мобільні – (067) 248-1446, (067) 248-1439, (067) 248-14-38, (067) 248-14-36, (067) 248-14-37, (067) 248-14-35, (067) 248-14-34, (067) 248-14-03, (067) 411-61-76.
Також можна зателефонувати на стаціонарні номери телефонів місцевих підстанцій/пунктів базування бригад ЕМД КНП «Центру екстреної медичної допомоги та медицини катастроф міста Києва»:
- 235-30-57,
- 536-19-11,
- 258-31-90,
- 400-61-12,
- 280-22-49,
- 433-97-47,
- 518-26-88,
- 245-88-15,
- 245-88-16,
- 456-44-77,
- 515-26-07,
- 546-18-76,
- 573-82-83,
- 485-11-18.
Абоненти «Київстар» можуть викликати «швидку» смс-повідомленням на номер 10003. У повідомленні потрібно вказати причини виклику, повну адресу (номер будинку, під’їзду, квартири та поверх), контактний телефон, ПІБ та вік хворого/-ї.
Якщо додзвонитися не виходить, а доступ до інтернету є, у КМДА радять відправити електронний лист на e-mail: ssmp_@ukr.net. У листі також треба вказати причину звернення, повну адресу, свій номер і дані хворого/-ї.
Ще один варіант – звернення до пункту постійного чи тимчасового базування бригад екстреної медичної допомоги, поліції, ДСНС, пунктів обігріву. Можна зупинити автомобіль швидкої, поліції, рятувальників і попросити про допомогу або самостійно звернутися до лікарні.
Раніше ми пояснювали, як діяти, якщо лікар призначив вашій дитині інгаляції, а електрики вдома немає.