Спецпроєкти

Петиція із закликом зняти рекламні полотна із пам’яток культурної спадщини у Києві набрала необхідну кількість голосів


Петиція із вимогою зняти рекламні полотна із пам’яток культурної спадщини у Києві набрала понад 6 000 необхідних голосів.

Автор петиції зазначає, що «за такими ширмами, подалі від людських очей відбувається знищення нашої історичної та культурної спадщини».

Раніше ми повідомляли, що на Андріївському узвозі, 26 зводять новобудову на місці історичного маєтку, який належав титулярному раднику Всеволоду Тарнавському. Про будівництво стало відомо після того, як вітер пошкодив банер з намальованим фасадом, який закривав справжній фасад старовинної будівлі. 

За словами активіста Дмитра Перова, для Києва це вже традиційна схема: історичні будівлі завішують, вилучаючи їх з візуального контексту вулиці. Зверху пишуть «реставрація» чи в кращому випадку – «ремонт». За кілька років сукно знімають, а за ним – уже абсолютно нова будівля, що не має аніякого відношення ні до памʼятки, ні до історії. 

Також автор петиції наводить приклад, як вже не перший місяць ведуться роботи з демонтажу ще однієї пам’ятки архітектури, цього разу — на вул. Хрещатик, 48. Розбирання об’єкту культурної спадщини прикриває величезна реклама одного з виробників мобільних телефонів.

У попередньому матеріалі розповідали, що  петиція про створення підрозділу зоополіції  у структурі Нацполіції набрала необхідні голоси.

#bit.ua
Читайте нас у
Telegram
Ми в Телеграмі
підписуйтесь