Італійський бренд зняв рекламу в Києві з трансгендеркою в головній ролі (відео)
Італійський бренд Diesel зняв у Києві новий рекламний ролик Francesca. Головну роль у рекламі виконала трансгендерна дівчина, активістка Харлоу Монро.
Меседж ролика – у свободі жити так, як хочеться, свободі робити те, що робить щасливим.
Ролик випустили до запуску капсульної колекції Diesel 2020 року, яка присвячена місяцю Прайду.
Зйомки відбувалися в Київському політехнічному інституті. За них відповідала київська студія Family Production.
«Так вже склалося, що кожен новий ролик для Diesel стає для нас подією. Цього разу це історія дівчини-трансгендерки від режисера François Rousselet. На перший погляд здається, ніби ролик знімали в різних локаціях, але насправді це магія від художників-постановників, які змінювали одне й те саме місце власноруч. Кожний кадр знімали під свою особливу пісню. А щоб ви зрозуміли серйозність підходу — ми перевірили понад 50 київських аптек, щоб знайти таблетки, які приймала актриса в кадрі», – пише студія на сторінці у фейсбуку.
Режисер ролика – Франсуа Руселлє, відомий рекламою для Nike, Axe і Stella Artois.
Це вже не вперше Family Production співпрацюють з Diesel. У 2018 році знята у Києві реклама Diesel отримала трьох «Каннських левів».
Нагадаємо, ми писали про те, що ведучою Євробачення-2020 стане б’ютіблогерка-трансгендер. Також інформували, що трангендерність з минулого року офіційно виключили з переліку захворювань. Експерт ВООЗ, лікар Лейл Сей, зазначає – трансгендерності немає у списку хвороб, бо вона не відноситься до стану психічного здоров’я.
«Залишити трансгендерність у цьому розділі означало б стигматизацію трансгендерів», – додав Сей.