Спецпроєкти

Facebook та Instagram заборонять рекламу на основі орієнтації, релігії та політики


Соціальні мережі Facebook та Instagram заборонять таргетовану рекламу на основі раси, сексуальної орієнтації, релігії, політичних вподобань чи здоров’я. 

Про це йдеться в заяві компанії.

Деталі

Соцмережі Марка Цукерберга від 19 січня приберуть тисячі ключових слів, які використовують для таргетованої реклами. Вони спрямовані на расову приналежність людини, політичні вподобання, сексуальну орієнтацію, релігію та здоров’я людей.

«Це рішення було непростим, і ми знаємо, що ця зміна може негативно вплинути на деякі підприємства та організації», – повідомляють у компанії.

Серед таких ключових слів:

  • здоров’я («поінформованість про рак легенів» або «хімієтерапія»);
  • сексуальна орієнтація («одностатеві шлюби» та «культура ЛГБТ»);
  • релігія («Католицька церква»);
  • політичні переконання та соціальні проблеми.

Навіщо це потрібно?

У компанії вважають, що в такий спосіб соцмережі зможуть посприяти позитивним змінам у суспільстві. Там впевнені, що зміни допоможуть задовольнити потреби всіх користувачів. Meta працює над тим, щоб користувачі бачили менше реклами, яка може їм не сподобатися.

Наразі соцмережі дозволяють людям контролювати рекламу, що формується на основі алкоголю та батьківства. Наступного року можна буде бачити менше реклами, що пов’язана зі схудненням та азартними іграми. Крім цього, у компанії обіцяють знайти баланс між обмеженням реклами та допомогою малому бізнесу в пошуку своєї авдиторії.

Читайте також:

Не Facebook, а Meta: коротко про майбутній метавсесвіт очима Цукерберга.

У Facebook та Instagram планують запустити програму покупок у прямому етері. 

 

#bit.ua
Читайте нас у
Telegram
Ми в Телеграмі
підписуйтесь