Спецпроєкти

Facebook, ти старий, іди лягай: чому найбільша платформа занепадає й не може цьому зарадити


На New York Times вийшов авторський матеріал Кевіна Руза, де журналіст поглянув на останні скандали з платформою Facebook з іншого боку. 

Зараз у суспільстві та американському Конгресі панує думка про те, що Facebook занадто впливовий. Але журналіст показує приклади того, що Facebook втрачає свої позиції й усіма способами намагається втриматися. 

Тезисно переказуємо матеріал NYT, оригінал читайте за посиланням. 

Нагадаємо про скандали з Facebook 

Нагадаємо, що Facebook знав про свій негативний вплив на підліткову психіку, але приховав інформацію. 

FB має «білі списки» користувачів, яким можна порушувати правила платформи. 

Facebook надавав перевагу негативним новинам і суперечливим постам. 

А вчора платформа взагалі зламалася й не працювала майже половину доби. 

Авдиторія Facebook старшає, і компанія намагається її омолодити

Внутрішні документи платформи показують, що компанія стурбована тим, що вона втрачає владу та вплив. Її дослідження показують, що чимало її продуктів не процвітають органічно. 

Facebook зараз докладає максимум зусиль, щоб покращити свій токсичний імідж та  утримати авдиторію, яка йде до конкурентів. 

Компанія розробила стратегію того, як продавати себе дітям. Цю авдиторію у своїх документах вона називає «‎цінною, але невикористаною». 

Споживання Facebook серед підлітків у Сполучених Штатах роками падає. Очікується, що щоденне використання зменшиться на 45 % до 2023 року. 

Instagram, чиє зростання компенсує занепад Facebook, втрачає частку ринку на тлі конкурентів, які зростають швидше, як-от TikTok, а молодші користувачі не постять стільки ж контенту як раніше.

У Facebook дуже багато користувачів, але не вистачає найбажанішої авдиторії – молоді, яка створює хайп і тренди.  

Facebook живий і житиме ще довго, але чи буде він знову модним?

Facebook все ще великий і багатий. Ціна акцій компанії зросла майже на 30 відсотків за останній рік. Facebook все ще зростає в країнах за межами Сполучених Штатів і може досягти успіху там.  

Але дослідження Facebook розповідає чітку історію. Його молодші користувачі користуються Snapchat та TikTok, а його старші користувачі публікують меми проти вакцин та сперечаються про політику. 

Можливо зараз ми спостерігаємо пік компанії Facebook, після якого почнеться спад. 

 

 

#bit.ua
Читайте нас у
Telegram
Ми в Телеграмі
підписуйтесь