Спецпроєкти

Як просувати свій бізнес в Instagram – експерт із маркетингу Богдан Бунзон


Двоє журналістів замислилися про власний бізнес в Instagram. Задумалися гіпотетично, але вирішили зануритися в тему та про все дізнатися.

Цей текст – витяг подкасту з CEO SMMSTUDIO Богданом Бунзоном. Він розповів, як розкрутити свій бізнес в Instagram, як вирізнятися серед конкурентів і знаходити власну авдиторію.

У текст не потрапило багато інформації, тому дивіться повну версію подкасту:

Один із варіантів протестувати власну бізнес-ідею – запустити рекламу в соцмережах без товару на руках. Наприклад, витратити на рекламу $100 і порахувати кількість замовлень.

Треба враховувати, що приблизно 20% замовлень не забирають із пошти. Майже така ж кількість клієнтів скасовує або переносить час надання послуги.

Після того, як зібрали дані, можна порахувати всі витрати та прибутки. Так ви зрозумієте, чи «вигорить» ваш бізнес в Instagram.
Аналіз ринку, споживачів і конкурентів

Після вибору ніші бізнесу й товару потрібно провести аналіз ринку, споживачів і конкурентів.

1. Аналіз ринку. Треба подивитися на ринок загалом. Чи немає законних обмежень на рекламу товару / послуги, скільки на ринку існує продавців і які обсяги продажів, тенденції ринку – він на підйомі чи на спаді.

2. Аналіз споживачів. Зрозумійте, який сегмент людей платить за товар / послугу. Подивіться, які коментарі й пости вони пишуть у соцмережах, яку інформацію шукають, на що скаржаться, що хвалять. Також можна провести опитування споживачів.

3. Аналіз конкурентів. Дізнайтеся про своїх прямих конкурентів. Зайдіть до них на сайти та на сторінки в соцмережах, знайдіть сильні й слабкі сторони.

Позиціювання бізнесу в Instagram

Далі бізнес в Instagram має привабити потенційних клієнтів і виділитися серед конкурентів. Для цього треба відповісти на п’ять запитань:

Перше запитання – що ви хочете продавати або яку послугу хочете надавати?

Друге запитання: «Хто ви?»

Наприклад є психолог, є дитячий психолог, є сімейний психолог, психолог із розлучень. У простого психолога «мільйон» конкурентів. У дитячого психолога, наприклад, 10 конкурентів в одному місті.

У такий спосіб ви не звужуєте свою авдиторію, але звужуєте кількість конкурентів.

Далі відповідаєте на запитання «Яку проблему ви вирішуєте?»

На прикладі іграшки сімпл-дімпл. Її можна позиціювати як іграшку для дітей. Можна як знімач стресу для офісних робітників. Одна річ може задовольняти декілька потреб. Це означає, що одну річ можна просувати по-різному та для різних авдиторій.

«Як ви надаєте послугу? Який у вас товар?»

Можна піти підстригтися за 100 гривень – і тебе підстрижуть мовчки й не дуже якісно. А можна піти в барбершоп, де годину стригтимуть із лосьйонами та маслами, ще й наллють алкогольний напій.

Результат там і там відрізняється не у п’ять разів, а ціна – усього в п’ять.

«Чому замовити саме у вас?»

Можливо ваші сімпли-дімпли не смердять китайським пластиком. Можливо є якісь тематичні добірки цих іграшок. А можливо треба прокачати особистий бренд, і люди хотітимуть купити іграшку лише у вас.

Богдан Бунзон радить підприємцям-початківцям рекламуватися саме через особистий бренд, бо люди довіряють людям. А щоб почали довіряти логотипу компанії, потрібні великі фінансові вливання в маркетинг.

Оформлення бізнесу в Instagram

Перш ніж вкладати гроші в рекламу, потрібно заповнити профіль в Instagram.

Контент

Instagram-акаунт не має бути пустим. Перед початком рекламної кампанії там має бути 10-20 постів або більше.

Плюс опис профілю, аватарка, збережені сторіз (хайлайти) і актуальні сторіз. Водночас сторіз мають бути щоденними.

Знімайте як ви снідаєте й обідаєте, як відправляєте товари або робите послуги. Знімайте своє життя.

Ще раз: люди довіряють людям, тому особистого контенту може бути 20-40%. Та більшість контенту має бути прив’язана до вашої послуги / товару.

Активна сторінка в соцмережах економить гроші на маркетинг.

Підписники

У профілю не має бути менш ніж сотня підписників. Пустим акаунтам не вірять.

Богдан Бунзон радить мати більш як 1000 підписників для бізнесу у великому місті або для всеукраїнського бізнесу та більш ніж 500 підписників для локального бізнесу в малому місті.

Попросіть підписатися на свій акаунт усіх друзів, родичів та всіх, до кого можете достукатися.

Реклама бізнесу в Instagram

Коли не соромно приводити трафік на власну сторінку, можна купувати рекламний трафік.

Насамперед спробуйте рекламуватися в мікроблогерів. Це 5-20 тисяч підписників. Можна рекламуватися за гроші, а можна за бартером – товар / послуга в обмін на рекламний пост.

Таргетинг

Налаштування таргету залежать від товару / послуги, який ви продаєте.

В інтернеті частіше щось купують мешканці великих міст. Але там і реклама дорожча, бо вища конкуренція.

Якщо продаєте жіночий одяг, звужуйте авдиторію за гендером і віком. У цьому випадку налаштовувати інтереси не потрібно – хіба що принти на одязі з якоюсь конкретною тематикою.

Якщо ви продаєте складніші товари, наприклад, квадрокоптери, спробуйте різні інтереси авдиторії. Квадрокоптер знадобиться операторам / фотографам, журналістам, блогерам або просто технологічним ентузіастам.

Усі ці інтереси є в таргетингу.

Головне – слідкуйте за показниками: скільки коштує показ реклами, клік, взаємодія; яка вартість заявки, покупки; яка конверсія вашої реклами (відношення числа показів реклами до заявок).

Заклик до дії

Не забувайте в кожному рекламному матеріалі розміщувати заклик до дії. Це текст на кшталт «Якщо хочете ці кросівки, пишіть нам у direct». Тобто не просто інформуйте людину, а спонукайте її до дії.

Прочитайте для натхнення наш матеріал про стартаперів, які факапили, але потім досягали успіху. У вас теж все вийде)

Якщо ви не хочете поринати в маркетинг і хочете найняти агентство, то спочатку додивіться подкаст, а потім прочитайте матеріал про те, чому малому бізнесу (не) потрібні послуги SMM-агентства?

А якщо раптом захотіли увійти в нову digital-професію, то спочатку почитайте, як її правильно обирати. І прочитайте історії успіху людей, які увійшли у digital з нуля.

#bit.ua
Читайте нас у
Telegram
Ми в Телеграмі
підписуйтесь